Dienstag, 10. März 2015

Meine Baby Lips Favoriten von Maybelline ♥



Es ist so wichtig, die Lippen immer mit Feuchtigkeit zu versorgen und sie immer weich und geschmeidig zu halten. Trockene, raue und spröde Lippen ruinieren leider sogar den schönsten Look und lassen den schönsten Lippenstift auf den Lippen verblassen.

Könnt ihr euch auch noch erinnern? Vor kurzem gab es die Baby Lips noch gar nicht bei uns zu kaufen und ich weiß noch wie unglaublich neugierig ich darauf war sie endlich ausprobieren zu können und ich geb zu, ich wollte auch wissen ob die Baby Lips dem großen Hype aus den USA wirklich gerecht werden. 


Vorab, Fazit des Ganzen: Heute geh ich nicht mehr ohne einen meiner Baby Lips vor die Tür!!! 


Und das hat nicht nur den Grund dass die Baby Lips meine Lippen pflegen und über den Tag weich und geschmeidig halten, sondern ich liebe ihre Farbabgabe. Auch an Tagen an denen ich nicht viel Makeup trage, möchte ich ein schönes zartes Rosa auf den Lippen haben und da sind "Pink Punch" und "Pink Shock" meine absoluten MUST HAVES! Wobei Pink Shock intensiver ist wie der Name schon vermuten lässt. Was mir auch sehr gut gefällt ist, dass die Farben sehr lange halten und dass sie sehr gut duften.


Ansonsten benutze ich immer die eher durchsichtigen Baby Lips "Hydrate" oder "Intense Care" bevor ich meine Lippenstifte auftrage damit die Lippen anschließend gepflegt aussehen. Ich benutze die meiste Zeit langanhaltende Lippenstiffte und gerade da merke ich wie wichtig es ist die Lippen vorher gut mit Feuchtigkeit zu versorgen. 
Ich kann die Baby Lips auf jeden Fall weiterempfehlen und hoffe dass es bald mehr Auswahl bei uns gibt. 

   

Wie findet ihr die Baby Lips von Maybelline und was sind eure Favoriten? Freue mich auf eure Meinung und auf eure Kommentare :)


Kommentare:

  1. oh I love them! I use the orange one so good!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  2. oh I love them! I use the orange one so good!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  3. natürlich hab ich Lust zu folgen, danke dir auch fürs folgen ;) bin schon dabei bei GFC per Babsi ;) lg babsi

    AntwortenLöschen
  4. i love it, thanx for visiting my blog
    http://dressedwithimen.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  5. Hi dear! You have a fantastic blog:D I really love it!!!
    I like so much this lips but is not easy to find them here in spain
    Thanks for your comment, I'm following you now! Keep in touch:)
    Have a nice week dear,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you so much for following sweety,
      and for your nice comment. :-)
      I hope that Baby Lips comes out soon in Spain,
      they are really nice. :D
      xoxo ♥ ♥ ♥

      Löschen
  6. Very cool!
    fallow for fallow?

    http://fashionelja.blogspot.com

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Sure, I've just followed you dear. :-)
      xoxo ♥

      Löschen
  7. Super cute blog, awesom photos. I really enoyed! :) And I am following you back with pleasure! :) <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you for your nice comment sweety :-) xoxo ♥

      Löschen
  8. hi! your blog is very lovely and your post are beautifull! I like you showcase the balms on your lips to see the colors and I might go try one of these since everybody apparently already has :P x Josune, Your Beauty Script
    ps: Follow back on Bloglovin if you like? :)

    http://yourbeautyscript.com/

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you so much for your lovely words sweety.
      Haha, I know there is a lot of hype on these but you have to try them, I'm sure you will love these. ♥
      And Sure, I've just followed you on Bloglovin & Google, hope you follow me there too ♥ xoxo

      Löschen
  9. Supet cute post!!!! I love it!!!

    follow me on flyovanje.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  10. Mir gefällt der letzte am besten! Betont so schön deine tollen Lippen :)

    Würde mich freuen, wenn wir uns gegenseitig über GFC folgen würden :) Mag deinen Blog sehr gerne!
    Liebst, Colli von TOBEYOUTIFUL

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke meine Süße für das süße Kompliment. :-) ♥

      Würde mich auch sehr freuen wenn wir uns gegenseitig folgen. Also ich bin dir gerade gefolgt und muss dir erstmal ein riesen Kompliment zu deinem Blog machen!!! Dein Blog ist einfach nur zauberhaft und sehr inspirierend.

      Wünsche dir eine schöne Woche :-)

      Löschen
  11. Thanks for the lovely post on my blog :) I have followed you too :) I loveee baby lips. this post is really good.

    Sammii Ox

    AntwortenLöschen
  12. I love baby lips! :) Thank you so much for supporting my blog! Following you ♥ :)

    AntwortenLöschen
  13. I like babylips:) i have 2 colors:)

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    AntwortenLöschen
  14. Honey, we have similar blogs, you, he is also very beautiful, I really like, I love tenderness :) good that I found you, my dear)
    I also follow you)
    http://mirandabeautyworld.blogspot.ru/

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. I'm so glad your here,
      because I like your blog so much.
      Thanks for following honey and
      I'm happy too that we found each other ! xoxo ♥ ♥ ♥

      Löschen
  15. i follow you back my dear thank u xoxo

    AntwortenLöschen
  16. The second and the fourth photo are my choice!
    Kiss, Sily

    AntwortenLöschen
  17. Hi! I really love the fluo pink... Electro Baby Lips are my favourite! :D

    ♥ Mac ♥
    gardeninshadow.blogspot.co.uk

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thanks for your comment, I like the electro Baby Lips too <3 :-) xoxo ♥

      Löschen
  18. Hi beautiful,
    I was just browsing through & stumbled upon your lovely blog - It looks gorgeous and it has interesting posts that I can relate to, I’ll come back for sure.
    Would you like to follow each other on GFC and other social media?
    Let me know and let’s keep in touch love <3
    http://xoxocitygirl.blogspot.pt/

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thanks! Sure, I've just followed you on your Blog, hope you do the same :-) ♥

      Löschen
    2. Hi sweetie.
      I just followed you on GFC, Twitter and Instagram
      Hope you do the same, kisses

      Löschen
  19. Love that bracelet, you have an amazing blog, following you! Kisses, Anja

    http://vivalafashiondiva.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  20. Hi dear;) I love maybelline;) and your blog too;) I'd like to invite you on mine if you want;) I'd like to follow each other;)xoxo

    http://glampond.blogspot.it

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Maybelline has always great Lip products! :-)
      Sure, it would be nice to follow each other.
      I've just followed you on Google+ and on your Blog. xoxo ♥

      Löschen
  21. Thanks for your comment on my blog. I’m following you now on GFC (#42)
    Have a nice day.
    Julia x
    Fashion Inspiration Blog

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thanks a lot, have a fabulous day as well beauty. ♥ xoxo

      Löschen
  22. Must try it!

    The Cutielicious
    http://www.thecutielicious.com
    Federica

    AntwortenLöschen
  23. Thanks for visiting my blog,yes,we can follow to each other!
    Following,waiting for you on my blog! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  24. Ich bin auch ganz verliebt in die Lippenpflegestifte von Maybelline. Habe mir einen letztes Jahr in Griechenland gekauft. Ich wusste gar nicht, dass es sie jetzt auch bei uns gibt. Woher genau hast du sie gekauft?
    Ich würde mich freuen, wenn du auch auf meinem Blog würdest. Eventuell können wir uns auch via GFC und Instagram folgen? Das wäre wirklich super. Lass es mich einfach auf meinem Blog wissen! :)

    A fashionable Rendezvous

    AntwortenLöschen
  25. they look so lovely :-)

    btw would you like to follow each other ?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. It would be nice to follow each other. Please tell me if you're following already, and I'll follow you right back. :-) ♥ xoxo

      Löschen
  26. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dreimal vertippt so jetzt noch einmal :D
      Mein absoluter Favorit ist der Orangene mit Kirschgeschmack :D Hach den liebe ich!
      Lg, Sylvie♥
      P.s. Auf meinem Blog läuft gerade eine Besondere Blogvorstellung, schau doch mal vorbei: http://love-love-love-lov.blogspot.de/2015/03/besondere-blogvorstellung-und-700-leser.html
      Ich würde mich freuen, wenn du mit machst!
      Über Neue Leser freue ich mich immer!

      Löschen
    2. Danke liebes für dein Kommentar :D den Orangenen kenne ich gar nicht, aber der ist sicher auch toll <3 <3 <3

      Löschen
  27. Hi dear ^-^ I found your blog and it's soo lovely! I love your graphic and your photos are so great! *---*
    Would you like to follow each other? Let me know on my blog and I follow you back! ;)
    Have a nice day!
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. So glad you like my blog. I started to follow you with GFC ;-) xoxo ♥

      Löschen
    2. Thank you dear! I follow back! ^-^
      xoxo

      Löschen
  28. Great review
    Would you like to follow each other? I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thanks sweety, I already follow you GFC :-) ♥ xoxo

      Löschen
  29. Such a good post! Would you like to follow each other via GFC?

    kisses from PreppyEls
    www.preppyels.blogspot.com

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. It would be nice to follow each other. Please tell me if you're following already, and I'll follow you back :) ♥ xoxo

      Löschen
  30. Hi girl!! You have an amazing blog dear!! I'm happy I found it! :) I'm now following you on gfc, facebook, instagram and twitter!! I would be really glad if you could visit mine and follow me as well!! kisses!

    www.fashionizein.com

    AntwortenLöschen
  31. I love BABY LIPS. So happy you posted about this. <3

    love always,
    www.loyaltofashion.com

    AntwortenLöschen
  32. they are real bargain,just followed you on gfc,your turn
    http://shafaq.thegirlzgallery.com/

    AntwortenLöschen
  33. baby lips is a great product. love all the shades.nice review.
    http://fabfragworld.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  34. Great photos <3 i would be happy if you visit my Blog :)

    Greetings <3 Rabea
    www.rabeasbeautytipps.com

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. So glad you liked my pics! :D You have a very lovely blog ♥ xoxo

      Löschen
    2. Thank you ! Follow you on GFC now please follow back :)

      Löschen
  35. Hi dear! Sure, I'd love to follow each other, and I'm now following you via GFC! :D

    ♥ Mac ♥
    gardeninshadow.blogspot.co.uk

    AntwortenLöschen
  36. So ein schöner Post mit tollen Swatches!<3 Die Baby Lips sehen wirklich fantastisch bei dir aus!
    Dein Blog gefällt mir richtig gut und als neue Leserin freue ich mich natürlich schon total auf neue Beiträge von dir!

    Alles Liebe
    Hanna von voll verpinselt

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke Mäuschen, freue mich dass dir auch die Swatches gefallen <3
      freue mich natürlich auch auf deine Posts. xoxo

      Löschen
  37. I love the style of your blog ... the photos are beautiful!
    I added with pleasure to your followers, I hope you come to visit me on my blog.

    www.ilcoloratomondoditerri.blogspot.it

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you for your kind words, ♥ you have a new follower beauty ♥ :-)

      Löschen
  38. You took lovely photos of the lipsticks.
    I've never tried any of them because they are not available here where I live, but I could order them.
    Thanks for sharing the review.

    I am following your blog on GFC (google friend connect). Hope you follow back <3

    Sabina
    http://thisblogbelongstosabi.blogspot.com.ar/

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you so much, so glad you like the swatches. There are soooo many Baby Lips available in the US. Really sad that they are not available where you live. Thanks for following dear, of course I follow you back ♥ xoxo

      Löschen
  39. i have a couple of the same ones and i love them!

    xx danielle // shades of danielle

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. great :D we have the same taste, I love in particular the pink ones :D ♥ xoxo

      Löschen
  40. Da hast du aber sehr schöne Favoriten heraus gesucht Liebes. Die zwei pinken gefallen mir ja richtig gut!

    xoxo

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dankeschön meine Süße, ja die Pinken liebe ich auch sehr. LOL weißt ja, bin etwas Rosa bessesen :D

      xoxo

      Löschen
  41. Great post dear and lovely post! :) Thank you so much for visiting my blog and for following me. I'm following you, too! :) Keep in touch! :) xoxo

    http://lavieenrosemp.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  42. Dir stehen die pinken Baby Lips total gut! Sie harmonieren richtig gut mit deinem braunen Haar =)
    Ach ja, ich habe dich in meinem letzten Blogbeitrag für den "Liebster - Blog Award" nominiert und würde mich sehr freuen wenn du mitmachst =)
    Liebe Grüße,
    Victoria

    AntwortenLöschen
  43. The electro one is fantastic, its a shame we dont have that color here :/ And your lips look beautiful! I also always wear long lasting lipsticks, so sometimes i use the color balms instead :)

    http://retro-electric.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thanks beauty, <3 the electro ones are so pigmented, so sad you don't have them but maybe you can find them online. :* xoxo

      Löschen
  44. Hello dear! Nice blog!
    Follow me and I will follow back)

    My Blog: violaceous_flavor
    Write me in my blog if you following me)

    AntwortenLöschen
  45. Hello,
    You have a nice blog :)
    i am following you on GFC now, you can also follow me back please !
    Kisses ! <3
    My blog: www.mehtapslifestyle.com

    AntwortenLöschen
  46. Nice post :) Yes, I follow you on gfc #58, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  47. totally love it, so cute blog!

    http://patera.blogspot.co.uk/

    AntwortenLöschen
  48. Hello love it and your blog is so good
    I followed you and please visite my blog
    http://bornova74.blogspot.com.tr
    have a nice day :)

    AntwortenLöschen
  49. Ich liebe Babylips*.* toller Post meine Liebe und sehr schöne Bilder. Folge dir auch gleich mal.

    Liebe Grüsse Luna :-*

    AntwortenLöschen
  50. These colours look amazing, after reading this post I'm really tempted to go and buy some Baby Lips ;-) I love your blog in general and will definitely subscribe xxx i've got a blog too and it would mean a lot to me if you would follow me back. But of course you don't have to.

    AntwortenLöschen
  51. lovely review dear.
    just started following back :)
    xoxo,
    http://www.keepitstylishandsexy.com

    AntwortenLöschen
  52. I love all of those too, they're amazing for everyday! Following you now, follow back? :)
    http://rustorstardust.blogspot.pt/ **

    AntwortenLöschen
  53. I love those Baby Lips. The blue is my favorite ! :)

    Follow me on GFC, I always follow back.
    WWW.HEKYMA.COM

    AntwortenLöschen

  54. wanna try this
    Great Post. Lovely Blog. Really loving your blog.
    Following your blog. Hope you will follow back. xxx Keep in touch

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    AntwortenLöschen
  55. wow loved the first photo, so beautiful...really like those lip balms.
    Do you wanna follow each other? I follow right back!
    http://nuancesbyritadias.blogspot.pt/

    Kisses

    AntwortenLöschen